Nha Trang 1 en 2 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van François - WaarBenJij.nu Nha Trang 1 en 2 - Reisverslag uit Nha Trang, Vietnam van François - WaarBenJij.nu

Nha Trang 1 en 2

Door: François

Blijf op de hoogte en volg François

20 Januari 2013 | Vietnam, Nha Trang

In alle Vroegte (was zelfs voor de wakeup call errug vroeg! 6.00)
onbeten en naar de airport gereden met de bus, mooi vliegveld, met hier en daar nog leegstaande hangars van de Amerikanen.
Door de controle, bleek dat mijn kofferstickertje van de security niet was afgegeven(waarschijnlijk weggewaaid) no big deal zou je zeggen. later meer hierover.
in een ATRvliegtuig (onbekend type) zijn we naar Nha Trang gevlogen
Bij Aankomst stond alles aangegeven in Viet,engels en Russisch!
Dit is een van de twee vakantieplaatsen waar de russen massaal komen.

Effin koffer was zo gevonden worden we bij de deur gecontroleerd op koffer security tag en label wat ik bijna miste. Ik heb dit nog weinig meegemaakt zulke controle!
Een restaurantje bezocht met de hele groep.
Op de weg naar NHa Trang zijn we naar Cham (etnisch volk) wat hier woonde omstereeks 800 nc die 3 torens en tempels hadden gebouwd.fraai bouwwerk.
Daarna nog een grote pagode bezocht met een grote boedha op de top van de berg.
Smiddags het hotel ingetrokken vlakbij het strand, wat wel steen en drijfzand schijnt te zijn als je het water induikt!
Savonds bij een bookings office met 4 anderen een snorkel Tour geboekt
voor weinig moet ik erbij zeggen, misschien omdat we als laatste van de dag deze trip boekten!.

We stapten met zijn 5en naar buiten en gelijk stonden er meerdere taxi's voor klaar, maar we werden opgehaald door een busje en naar de haven gebracht.
Daar wachtte de Berenboot op ons. Bij het achteruit varen ramde hij nog even een andere boot, maar door de hoeveelheid autobanden langszij bleef de schade beperkt!
Na een uurtje over de Zuid Chinese zee gevaren te hebben meerden we aan bij een andere boot om naar het Koraal rif te gaan snorkelen.
Dit zag er mooi uit maar ik heb altijd al gauw problemen met de snorkel en lucht toevoer/aanvoer.
Daarna het eten aan boord wat zeer uitgebreid was en weer goed.
om 3 uur weer richting haven gevaren, onder de kabelbaan door die naar het eiland gaat (waar hele goede modderbaden zijn, heb ik van meerdere kanten hier in VN gehoord.)
Vanavond nog de stad verder verkend. en wat gegeten.
en dit verhaal achter een deinend (van de zee) burootje opgetekend,
Foto's komen later vd week.

• 20 Januari 2013 - 18:42

S*:

Nou FB hier sneeuwd het weer, dus wordt weer een zooije om naar werk en bestemming te komen en gaan!

Maar hoe is de groep? gezellig? oud? lol?
    ben benieuwd

• 21 Januari 2013 - 10:45

Kees En Irena :

Hallo fb
    Een leuke foto van het osje rijden bij de rijstvelden
    En de sla water geven