BUENOS AEROS DAY 3,2,1, LIFT OFF - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van François - WaarBenJij.nu BUENOS AEROS DAY 3,2,1, LIFT OFF - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van François - WaarBenJij.nu

BUENOS AEROS DAY 3,2,1, LIFT OFF

Door: François

Blijf op de hoogte en volg François

22 Februari 2009 | Argentinië, Buenos Aires

aDay 3
Buenos Aeros heeft het weer alvast aangepast aan Nl weer, regenachtig naar wel 18 graden dus gewoon in tshirt en kortebroek.
in de eerste twee weken van de tour had ik ook alleen maar een korte broek aan en mijn slippers,
en de twede 2.5 weken alleen maar een lange (zomerse) broek en bergschoenen)
in de laatste halve week gelukkig weer mijn slippers en kortebroek!
Day 3
Iets wat me bijna gelukt was, deze reis is dus niet gelukt
Ik probeer dus op mijn buitenlandse reizen, vooral niet naar de mcdonalds te gaan!
Maar als je met een groed amerikanen/canadezen op een vrije dag optrekt, is het eerste waar hun heen gaan de Mac!, maar goed weet nu ongeveer overal waar de mac,s zitten ide grote steden (Melbourne, New York, Kaapstad, Hong Kong, Buenos Aeros) oja in Amsterdam zou ik hem niet weten!!!!!!!! omdat ik nooit verder als schiphol of de rai kom……..
in BA met de canadese posse naar Palermo Soho gelopen, zeg maar de PC Hooftstraat , 5th avenue van Hieroo, maar heb daar geen souveniers gevonden, dus dat scheelt!,
Op de terugweg met de metro weer teruggereden, richting ons Hotel,
Daar nog wat gekaart, (zelfs nog gewonnen, maar geloof dat ik de spelregels wat anders hanteerde!)
Daarna nog twee amerikaanse vd groep uitgezwaaid. En de rest van de canadezen hebben een ander hotel geboekt, dus die vertrokken ook.
savonds nog wat tv gekeken (vraag niet wat,want met 60 kanalen is er ook niks op!)
day 2
Wat me gisteren was overkomen, gebeurde me vanochtend weer!
Werd pas om half tien wakker, ik weet niet hoe het komt maar dat gebeurt me thuis nou nooit!
but anyway, gaauw naar beneden voor het ontbijt (1 crossantje en 2 suikerbroodjes, orange juice and a coffee!), maar dan heb je tenminste wat gegeten.
Daarna de stad afgestruind, voor de laatste artikelen in te slaan
en helaas naar waar , ingechecked bij de luchtvaartmaatschappij klm air france!
en ze wisten me nog te herrinneren!, hoop dat ik nu een goeie stoel gegokt heb, maar dat zullen we wel zien.
Tot zover ff de berichtgeving tot heden!
Day 1 Op deze laatste dag weer lekker ontbeten en uitgecheckt van het hotel, hoewel ik niet de hele dag, met mijn zooi hoef te slepen die blijft vandaag nog ff in het hotel, but anyway, het weer deed weer zijn best dus de laatste druppels zonnebrandcreme factor 50 verbruikt en de stad weer een beetje onveilig gemaakt.
Rond 2en terug naar het hotel gegaan en winterkleren aangetrokken voor de terugreis
Om 3 kwam de airport taxi met een witte Vw Touran (lees Caddy TDI met ramen) voorrijden en zette me af op Buenos Aeros international Airport!
Tot mijn grote vreugde vlogen we om 19.05 Met een Boeing 777-300-ER .